Geantă care arată exact ca un sac de gunoi, vândută cu 1.800 de dolari. Produsul brandului de lux a stârnut un val de reacții pe internet!
Casa de modă spaniolă „Balenciaga” a scos la vânzare la un preț exorbitant o „pungă de gunoi”. Este confecţionată din piele de viţel, decorată cu un logo subtil. Articolul excentric va ajunge în magazine anul viitor, în luna martie. Sacul, care a făcut înconjurul internetului, este disponibil pe alb, negru, galben şi albastru.Internauții s-au amuzat, au fost scandalizați de prețul piperat al genții sau au spus că brandul de lux vrea să testeze oamenii prin noul său produs. De asemenea, utilizatorii de pe Twitter care au criticat „ultima modă” lansată se întreabă dacă de fapt acesta este un experiment social morbid.
„Arată exact ca sacul de gunoi pe care îl folosești în bucătărie.”/ "Balenciaga are un sac de gunoi la vânzare pentru suma de 1.795 de dolari. Cred că creațiile de designer sunt un experiment social morbid.”, sunt o parte din reacțiile lăsate de internauți.
Directorul creativ al brandului de lux, primele declarații despre produs
Directorul creativ al brandului de lux a făcut deja declarații pe seama alegerii de a produce și a vinde o astfel de geantă.
„Nu puteam să ratez ocazia de a face cea mai scumpă pungă de gunoi din lume, pentru că cine nu iubește un scandal de modă?”, a declarat Gvasalia pentru publicația Women’s Wear Daily.
Citeste si: Dimineața nebună: Shakira a fost atacată de doi mistreți într-un parc din Spania: ”Mi-au luat poșeta...”
Nu este primul designer care are această idee.