Topul vedetelor care fac bani frumoși din reclame la alimente, farmacii și detergenți.
Într-o industrie în care imaginea valorează cât o avere, tot mai multe vedete din România profită de notorietate pentru a deveni ambasadori de brand. De la produse alimentare, la detergenți sau farmacii, chipurile celebre au devenit parte din strategia de vânzare a multor companii. Iar unele dintre ele au reușit să se impună atât de bine în piață, încât pot fi numite, fără exagerare, adevărate „regine ale reclamelor”.
Ce vedetă este Regina Reclamelor din România
Cea mai activă în acest domeniu pare să fie Andreea Marin, care promovează de ani buni produse din categorii variate: cosmetice, alimentare și chiar detergenți. Prezența sa impecabilă și notorietatea construită în timp au făcut-o o alegere firească pentru branduri mari. Într-una dintre cele mai recente campanii, vedeta laudă eficiența unui detergent cu triplă putere de curățare: „Am ajutoare, fac treaba de minune, pentru mine, când vine vorba despre spălare rapidă și bine, pentru ce am eu nevoie.
Citește și: Andreea Marin, surpriză de proporții după succesul fiicei sale! Decizia care i-a lăsat pe toți fără cuvinte
Topul vedetelor care fac bani frumoși de pe urma reclamelor la alimente, farmacii și detergenți
Interpreta de muzică populară Laura Lavric a devenit imaginea unei mărci românești de produse alimentare, apărând pe ambalajele de mălai, făină și griș. Produsele se regăsesc și în supermarketurile din România, cu prețuri accesibile: un kilogram de mălai costă 4,19 lei, grișul din porumb alb – 8,99 lei, iar făina de secară – 6,99 lei.
După decesul actriței Natașa Raab, cunoscută pentru replica „Prea bun, prea ca la țară” din campania unei mărci de iaurturi, rolul simbolic de „Coana Chiva” a fost preluat de actrița Tania Popa. Publicul o cunoaște pe Tania Popa din aparițiile sale pe scena teatrului. Aceasta duce mai departe o moștenire publicitară începută în urmă cu mai bine de un deceniu. Actrița Natașa Raab, care a încetat din viață pe 23 octombrie 2023, la vârsta de 70 de ani, povestea cum a ajuns să obțină acest rol de imagine: „Eram la o probă pentru un film şi mi s-a spus că alături e un casting pentru o reclamă. Pentru că mai aveam de aşteptat cu proba, am intrat acolo. Mi s-a pus un batic pe cap şi mi s-a spus să rostesc cu un pic de accent ardelenesc celebra frază de acum. Apoi mă tot sunau să-mi spună că se micşorează lista. Văzuseră peste 1.000 de actriţe. Le-am spus să mă anunţe, când o fi și o fi. Și, așa, am ajuns Coana Chiva.”
Un cuplu controversat în lumea publicității este cel format din Alex Velea și Antonia, care au apărut în campania unei case de pariuri. În fața criticilor, Alex Velea a reacționat ferm, în cadrul unui podcast. „Noi ne vindem imaginea. Nu te pun eu să-ți riști ce ai agonisit, asta e strict problema ta. Ți se spune să joci responsabil acolo, este strict problema voastră cum vă împărțiți economiile și ce faceți cu ele. Noi ne vindem imaginea și mi se pare că n-am făcut nimic rău, care să fie în detrimentul tău. Sau, dom’le, că a jucat lumea case sau că-și pierde… este strict problema lor. Inclusiv în reclamele astea vi se spune să jucați conștient de ce poate să reprezinte treaba asta. Unii câștigă, alții pierd, nu știu.”
Și industria farmaceutică mizează pe celebritate. De câțiva ani, interpreții Nico și Adrian Enache sunt ambasadorii unui cunoscut lanț de farmacii din România, apărând în spoturi care promovează grija pentru sănătate și accesibilitatea tratamentelor.
Citește și: Antonia și Alex Velea, confesiuni sincere despre al treilea copil: „Vorbim de multe ori despre asta”