Stiri mondene

Aproape 2 milioane de români, cu ochii pe serialul “Fiica ambasadorului”

Aproape 2 milioane de români, cu ochii pe serialul “Fiica ambasadorului”
Aproape 2 milioane de români, cu ochii pe serialul “Fiica ambasadorului”
Kanal D lider de piață, pe două segmente de public, cu episodul difuzat aseară.

Serialul “Fiica ambasadorului” continuă să crească în audiențe, episodul difuzat aseară, urmărit de aproape 2 milioane de fani, a plasat Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor din România. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piață, atât pe targetul Național, cât și pe cel All Urban. În ceea ce privește publicul din întreaga țară, Kanal D a acumulat o cotă de piață pe întreaga durata de difuzare a serialului de peste 21%.

Joi, în intervalul orar 20:00 – 23:23, Kanal D s-a clasat pe primul loc, cu 9,3 puncte de rating și 21,1% cotă de piață, pe targetul Național, și 7,0 puncte de rating și 16,8% cotă de piață, pe targetul All Urban. Episodul difuzat aseară la Kanal D a fost urmărit de o medie de peste 1.6 milioane (1.633.000) de români din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării.

Minutul 21:18 a adus aproximativ 2 milioane de fani

Minutul de aur, atins la 21:18, a adunat în față micilor ecrane, la Kanal D, aproape 2 milioane (1.941.000) de fani ai serialului “ Fiica ambasadorului ”.