Vacanța Medanei și a lui Alin Oprea s-a transformat într-un adevărat coșmar. Cei doi sunt deciși să își facă dreptate în instanță.
Medana și Alin Oprea ar fi trebuit să se bucure de o vacanță relaxantă pe litoralul românesc, însă aceasta s-a transformat într-un adevărat coșmar. Artistul se afla în turneu, alături de trupa Talisman, astfel că a decis să rezerve o cameră la un hotel de 5 stele pentru soția lui și copiii ei. Prima impresie nu a fost prea plăcută pentru familia îndrăgitului interpret, însă situația s-a agravat atunci când fiica Medanei a suferit un grav accident în baia resortului. Iată ce are de spus acum Alin Oprea.
Citește și: Cine este, de fapt, Thomas Ferfelis, bărbatul care i-a cucerit inima Kirei Hagi și a cerut-o în căsătorie
Ce au pățit Medana și Alin Oprea în timp ce se aflau în vacanță?
Alin Oprea și Medana au avut parte de o vacanță cu peripeții la un hotel de 5 stele de pe litoral.
„În loc să ofere sprijin, personalul hotelului a refuzat orice formă de ajutor, inclusiv chemarea unei ambulanțe.
Alin Oprea: „ Vom acționa în instanță”
La finalul vacanței, conducerea hotelului a refuzat să restituie garanția suplimentară din cauza incidentului în urma căruia s-a spart geamul cabinei de duș. Alin Oprea a analizat contractul și a observat că un astfel de incident se poate întâmpla des la acest hotel, astfel că este hotărât să ia măsuri legale. „Vom face toate plângerile și reclamațiile necesare pentru a ne asigura că nimeni nu va mai fi obligat să treacă prin ceea ce am trecut noi. Vom acționa în instanță hotelul pentru neglijență, indiferență și lipsa măsurilor de siguranță, urmând să solicităm despăgubiri pentru daune morale și materiale”, a spus solistul.
„Dacă am fi întâlnit un minim de omenie și compasiune din partea conducerii hotelului, poate că nu am fi escaladat acest conflict. Însă, în fața aroganței și a aerelor de superioritate afișate de conducerea acestei unități, am hotărât să mergem până la capăt pentru a ne face dreptate. Din păcate acționarii hotelului, habar nu au de atitudinea angajaților lor. În străinătate, după un astfel de incident, mai că nu ți-ar fi pus covor roșu. Pe acești angajați nici măcar nu i-a interesat, motivând că oricum ei au mereu controale și că mai sunt și alți clienți nemulțumiți care fac sesizări la protecția consumatorului. Am plătit mai mult la acest hotel decât în Tenerife și am fost foarte dezamăgiți de experiența avută”, a concluzionat Medana.