Stiri

Facebook intră pe piața hardware cu un produs care implică asociera cu un designer de top

Facebook intră pe piața hardware cu un produs care implică asociera cu un designer de top
[Sursa foto: Facebook ]
Facebook va colabora cu un designer de top pentru lansarea unui nou produs revoluţionar. Facebook intră pe piaţa hardware, cu un produs surpriză.

 Cei de la Facebook nu încetează cercetările de pe piaţa high tech. De această dată, gigantul american vrea să lanseze un nou produs, în asociere cu un alt brand uriaş. Facebook va intra pe piaţa hardware cu un produs surprinzător, pe care îl va crea cu ajutorul unui designer de top.

Facebook pregăteşte lansarea unui nou produs, în asociere cu un brand uriaş

Facebook intră pe piața hardware cu un produs care implică asociera cu un designer de top

 Următorul produs lansat de Facebook pe piaţa hardware vor fi ochelarii smart de la Ray Ban, a confirmat şeful Facebook, Mark Zuckerberg. Nu se ştie însă exact când vor fi scoşi pe piaţă, pentru că pandemia de coronavirus a dat planurile peste cap. În mod normal, noul produs ar fi trebuit să fie lansat în acest an, dar este puţin probabil ca acest lucru să se mai întâmple. 

Facebook intră pe piața hardware cu un produs care implică asociera cu un designer de top

  "Sunt foarte încrezător, următorul produs lansat de noi vor fi ochelarii smart Ray-Ban, în parteneriat cu EssilorLuxottica. Ochelarii vor avea celebra formă Ray-Ban şi vor putea face câteva chestii grozave", a declarat directorul Facebook, Mark Zuckerberg.

Facebook intră pe piața hardware cu un produs care implică asociera cu un designer de top

 Nu se cunosc încă chestiile acelea grozave de care vor dispune ochelarii, dar cert este că aceştia nu vor avea implementat un display şi că nici nu vor fi clasificaţi ca un device de realitate virtuală. Se fac multe speculaţii legate de aceşti ochelari, despre care se spune că ar putea avea funcţii de apeluri şi că ar putea fi conectaţi la smartphone.

Facebook intră pe piața hardware cu un produs care implică asociera cu un designer de top

 Lansarea acestor ochelari este doar o părticică din ceea ce încearcă să realizeze Facebook, legat de deviceurile de realitate virtuală. Gigantul american lucrează la un produs perfect de foarte mult timp, care nu a fost găsit încă. Facebook plănuieşte să construiască un "metaverse", adică o platformă ultra-tehnologizată, care să îmbine spaţiul fizic şi cel virtual, pentru socializare, shopping sau muncă. Se pare că acesta este viitorul reţelelor de socializare, iar Facebook pare să fie cu un pas în faţa tuturor competitorilor. Evident, toate aceste cercetări vor fi folosite pentru ca Facebook să vândă şi mai multă publicitate. "Reclamele continuă să fie o parte importantă a strategiei noastre şi probabil vor reprezenta o parte importantă şi din metaverse", a declarat Zuckerberg.