"Încalță un copil de iarnă" este o campanie de strângere de pachete cu bunuri destinate copiilor din familii defavorizate din ţară. Gașca Zurli a venit în studio-ul Radio Impuls și le-a povestit ascultătorilor despre campania pornită din inimă
În România există în continuare copii care merg prin ploaie ori zăpadă în papuci de cauciuc ori în teniși găuriți, pentru că familiile lor nu le pot asigura o pereche de ghete. Fondatoarea brandului Zurli își propune să încalțe copiii care nici nu îndrăznesc să viseze la încălțări. "Încalță un copil de iarnă", este o campanie pornită din suflet, dedicată copiilor care nu știu ce înseamnă să zâmbești sau să primești cadou. Persoanele care vor să facă o faptă bună sunt încurajate să pună și alte lucruri necesare unui copil precum: haine noi, groase, să le țină de cald iarna (bluze, geci), o carte, o jucărie, o căciulă, un fular, rechizite pentru școală. Invitați în studio-ul Radio Impuls, membrii Zurli au vorbit despre campania “Încalță un copil de iarnă!”.
"Campania Fundației Zurli se numește "Încalță un copil de iarnă".
Mirela Retegan, despre cum a luat naștere „Gașca Zurli”
Mirela Retegan, personaj complex al zilelor noastre, o „zână Zurli” pentru cei mici și o prezență inspirațională pentru toate mămicile din România. De asemenea, Mirela este și un om de radio experimentat.
„Eu am început să fac Zurli la 36 de ani când toată lumea îmi spunea că dacă nu ai făcut ceva până la 35 de ani nu exiști. Eu am început să construiesc povestea asta minunată care mi-a schimbat viața în cel mai negru moment din viața mea.