Stiri

TOP Spotify la început de martie. Care sunt cele mai ascultate piese

TOP Spotify la început de martie. Care sunt cele mai ascultate piese
Cea mai ascultată piesă de la începutul lunii martie este "We're Good", de la Dua Lipa. Vedeţi mai jos topul complet de pe Spotify

 1. Dua Lipa a spart topurile cu noul ei single, "We're Good". Piesa face parte de pe albumul "Future Nostalgia: The Moonlight Edition", lansat la finalul lunii februarie. Videoclipul melodiei a adunat deja peste 25 de milioane de vizualizări pe Youtube, iar pe Spotify, "We're Good" este cea mai ascultată piesă din luna martie.

 Care sunt cele mai ascultate piese de pe Spotify la începutul lunii martie

 2. Pe poziţia a doua în topul celor mai ascultate melodii de pe Spotify de la începutul lunii martie se clasează "Be The One - Pt 2", piesă creată de Rudimental, în colaborare cu Morgan şi Tyke. Melodia a intrat repede în topuri, deşi a fost lansată pe 19 februarie.

 3. Un nume relativ nou şi-a făcut loc în topul Spotify din această lună. Este vorba despre John Orpheus, un rapper din Trinidad Tobago, extrem de versatil. "Fela Awoke (I will miss you)" demonstrează versatilitatea artistului. Este o piesă prin care John Orpheus îşi celebrează eroii, pe Bob Marley şi pe străbunica sa.

 4. Dj-ul american Illenium a intrat pe poziţia a patra în top. Piesa interpretată în colaborare cu Dabin şi Lights, "Hearts on fire" face parte de pe albumul cu acelaşi nume şi a fost lansată chiar în ziua de Crăciun a anului trecut.

 Miley Cyrus este din nou în topurile din întreaga lume

 5. Piesa "Angels like you", lansată în luna noiembrie a anului trecut, a devenit foarte repede virală. Controversata cântăreaţă a dorit să transmită un mesaj prin această melodie. Le transmite oamenilor să se vaccineze contra Covid-19, un mesaj care a stârnit, bineînţeles, valuri de reacţii. În timp ce unii condamnă poziţia lui Miley Cyrus legată de vaccin, alţii apreciază dorinţa artistei. Oricum, videoclipul piesei, lansat pe 8 martie, a strâns deja 3 milioane de vizualizări pe Youtube, semn că valul de reacţii din jurul piesei nu a făcut decât să crească interesul oamenilor pentru a asculta melodia.