
Antrenamentul minții, noul hobby al românilor, în fața micului ecran, la Kanal D!
Postul TV a înregistrat 4,7% rating și 16,3% cota de piață, pe targetul Național, și 4,0% rating și 17,1% cota de piață, pe targetul Comercial.
„Jocul cuvintelor cu Dan Negru” devine un fenomen național, cel mai simplu și ușor de înțeles quiz show din istoria televiziunii mondiale cucerește telespectatorii. Ediția de aseară a emisiunii prezentată de Dan Negru la Kanal D a plasat Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor, în rândul publicului de la orașe.
Aseară, în intervalul orar 22:30 – 24:00, Kanal D a fost lider de piață, pe targetul All Urban, cu 4,9% rating și 17,1% cota de piață.
Ediția de aseară “Jocul cuvintelor cu Dan Negru” a fost urmărită de o medie de 833.000 de români din întreagă țară. Minutul de aur, atins la 22:53, a adunat în fața micilor ecrane, la Kanal D, peste un milion (1.006.000) de fani.