Românii din întreaga țară au ales „Jocul cuvintelor cu Dan Negru”. Ediția difuzată aseară a plasat Kanal D pe primul loc în audiente, la nivel Național

Ediția de aseară a celui mai ușor de înțeles quiz show din istoria televiziunii mondiale, “Jocul cuvintelor cu Dan Negru”, a ținut telespectatorii din întreaga țară cu ochii pe Kanal D, clasând postul TV pe primul loc în topul televiziunilor din România, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Kanal D a fost lider de piață pe targetul național cu „Jocul cuvintelor cu Dan Negru”
Ieri, în intervalul orar 22:30 – 24:00, Kanal D a fost lider de piață, pe targetul Național, înregistrând 4,4% rating și 15,6% cota de piață. O medie de 772.000 de telespectatori din întreaga țară au urmărit ieri “Jocul cuvintelor cu Dan Negru”, în fiecare minut al difuzării.
În minutul de aur, înregistrat la 22:30, aproape un milion și jumătate (1.494.000) de telespectatori urmăreau cu interes emisiunea care antrenează mintea românilor. Programele difuzate miercuri, pe întreaga durata a zilei, au plasat Kanal D pe locul doi în topul televiziunilor din România, cu 2.1 puncte de rating și 12,5% cota de piață, la nivel Național.
“Știrile Kanal D”, matinalul “Dimineața cu noi”, reality show-ul “Casa iubirii”, emisiunea “În căutarea adevărului”, “Teo show”, serialul “Mă numesc Zuleyha” și “Jocul cuvintelor cu Dan Negru” s-au aflat printre programele preferate de telespectatori.