Stiri

Primul mesaj de pe platforma Twitter a fost vândut pentru aproape trei milioane de dolari la licitații

Primul mesaj de pe platforma Twitter a fost vândut pentru aproape trei milioane de dolari la licitații
Cu 2,9 milioane de dolari s-a vândut prima postare de pe Twitter, ca NFT.

 Piaţa NFT-urilor (non-fungible token) a crescut enorm în ultimul an, când mii de produse digitale au fost vândute pe sume enorme. Este şi cazul primului mesaj transmis pe platforma Twitter, care a costat la licitaţie nu mai puţin de 2,9 milioane de dolari.

Cine a plătit 2,9 milioane de dolari pentru prima postare de pe platforma Twitter

 Chiar şeful Twitter şi-a vândut prima postare ca NFT la licitaţie pentru 2,9 milioane de dolari. Jack Dorsey a postat pe 26 mai 2006 mesajul "just setting up my twttr". Acest NFT a fost vândut pe platforma de licitaţii Valuables, care este deţinută de compania Cent, din Statele Unite ale Americii. 

Primul mesaj de pe platforma Twitter a fost vândut pentru aproape trei milioane de dolari la licitații

 Cent a confirmat că cel care a cumpărat primul Tweet este Sina Estavi, CEO al companiei din Malayesia "Bridge Oracle". Omul de afaceri a achiziţionat acest NFT cu criptomoneda Ether. Estavi a plătit 1630.5825601 ETH, ceea ce înseamna în momentul acela $2,915,835.47. "Acesta nu este doar un tweet! Peste ani de zile, lumea va realiza care este valoarea acestui tweet, aşa cum s-a întâmplat şi cu pictura cu Mona Lisa", a scris Estavi pe Twitter.

 Omul de afaceri este un fan al criptomonedelor, fiind printre primele persoane care au investit enorm în acest tip de monede. Estavi mai deţine o companie care se ocupă cu schimbul şi tranzacţionarea de criptomonede.

 Jack Dorsey a anunţat că va scoate la vânzare acel tweet ca NFT pe 6 martie, apoi a revenit cu un tweet în care anunţa că toate încasările în urma vânzării vor fi transformate în Bitcoin şi vor merge către oamenii din Africa loviţi de Covid-19. Dorsey a primit 95% din suma primită în urma vânzării, restul de 5% din bani fiind încasaţi drept comision de compania de licitaţii Cent. 

 "Aceste bunuri ar putea crește în valoare, ar putea scădea în valoare, dar rămân în istorie şi în memoria publicului", a declarat Cameron Hejazi, CEO Cent.