Un bărbat și-a lăsat din greșeală telefonul să înregistreze în timpul unei colonoscopii, iar ceea ce a descoperit ulterior l-a șocat! Medicii îl insultau în timp ce era sub anestezie.
Un bărbat a câștigat o sumă importantă de bani de pe urma unui proces pe care l-a intentat împotriva echipei de medici care s-a ocupat de colonoscopia lui. Acesta își lăsase din greșeală telefonul să înregistreze în timpul procedurii, iar ceea ce a descoperit ulterior l-a lăsat fără cuvinte. În urma celor întâmplate, el a ajuns în instanță, iar judecătorii i-au dat câștig de cauză, astfel că a primit despăgubiri de jumătate de milion de dolari. Iată ce au putut să spună medicii cât timp pacientul lor se afla sub anestezie.
Un bărbat a primit despăgubiri uriașe după ce a înregistrat din greșeală discuția șocantă a medicilor săi
Un bărbat din Virginia, SUA, a făcut o descoperire șocantă în timp ce se întorcea acasă de la spital. El își lăsase din greșeală telefonul să înregistreze în timpul unei colonoscopii, iar pe această cale a surprins o discuție cutremurătoare. Medicii îl insultau și făceau glume pe seama afecțiunii lui în timp ce se afla sub anestezie. De asemenea, ei plănuiau să îi pună un diagnostic fals. Indignat și umilit, pacientul a dat în judecată personalului spitalului pentru defăimare și malpraxis, iar instanța i-a dat câștig de cauză. Astfel, el a primit despăgubiri în valoare de 500.000 de dolari.
Avocații medicilor au susținut că procedura a fost înregistrată ilegal. Totuși, avocații bărbatului au arătat că în statul Virginia, legea permite „consimțământ unilateral” la înregistrare. Asta înseamnă că este suficient ca doar o singură persoană implicată într-o conversație să știe că aceasta este înregistrată, potrivit The Washington Post.
Reacția unui anestezist în urma incidentului
Dr. JP Abenstein, președintele Societății Americane de Anesteziști (ASA), a declarat că incidentul este „foarte dezamăgitor”, dar și că directivele Asociației Medicale Americane și ale ASA interzic un astfel de comportament din partea medicilor. „Este un exemplu excelent de comportament pe care niciun anestezist nu ar trebui să îl adopte indiferent de situație”, a declarat el pentru CBS News. „Suntem învățați încă de la început în facultatea de medicină să ne tratăm toți pacienții într-un mod respectuos și demn”, a mai declarat acesta.
Absenstein a mai subliniat faptul că ceea ce au făcut medicii implicați în acest caz nu este reprezentativ pentru profesia lui în general. „Mi-am început pregătirea în anestezie în 1981 și nu-mi amintesc să fi văzut vreun caz de-a lungul carierei mele în care persoane din domeniul medical să aibă acest tip de comportament. În general, medicii, asistentele și alți profesioniști sunt atenți să trateze pacienții cu demnitatea și respectul cuvenite”.