Stiri mondene

Dinu Maxer, despre relația sa cu Nicoleta Luciu. Artistul critică dur primul pictorial al fostei sale iubite, din Playboy: "Nu mi-a plăcut deloc. A fost varză."

Dinu Maxer, despre culisele primului pictorial Playboy, în care a apărut Nicoleta Luciu
Dinu Maxer [Sursa foto: Captură YouTube, colaj Radio Impuls]
Dinu Maxer a vorbit despre primul pictorial al fostei sale iubite, Nicoleta Luciu, care a apărut în revista Playboy.

Dinu Maxer și Nicoleta Luciu au fost împreună 8 ani, însă și-au spus 'adio' când toată lumea se aștepta ca ei să se căsătorească. Imediat după despărțirea lor, mulți s-au întrebat care au fost motivele. Misterul a fost dezvăluit de către fosta asistentă TV abia după câțiva ani de la separarea de cântăreț. Nicoleta Luciu a povestit că fostul membru al trupei Axxa era gelos, lucru care-i dădea și ei o stare de nesiguranță.

Dinu Maxer și Nicoleta Luciu[Sursa foto: Captură YouTube]

Cu șase apariții în Playboy, Nicoleta Luciu a pus pe jar imaginația bărbaților din 2000. Deși este singura vedetă ale cărei poze nu au avut nevoie de retușuri, se pare că primul pictorial al vedetei a fost un eșec. Prima apariție în Playboy a fostei actrițe a fost cu emoții. Fostul director editorial al revistei a povestit că Luciu a venit la negocieri însoțită de iubitul ei din perioada respectivă, Dinu Maxer. ”Iubitul ei de atunci nu a fost de acord ca Nicoleta să pozeze.

I-am spus pur și simplu să-l trimită acasă. I-am zis că dacă ăsta rămâne, eu plec”
, și-a amintit Dan Silviu Boerescu, într-un interviu pentru Pagina de Media.

Nicoleta Luciu
Nicoleta Luciu

Invitat în cadrul unei emisiuni TV, a oferit detalii necunoscute despre culisele primului pictorial al fostei sale iubite.  Dinu Maxer îl acuză pe Silviu Boerescu că ar fi mințit atunci când a menționat și în cartea sa, că artistul era foarte gelos și nu a lăsat-o pe Nicoleta să pozeze în Playboy.

Artistul susține că redactorul publicației nu i-ar fi permis acestuia să asiste la sesiunea foto, iar din această cauză Nicoleta Luciu s-ar fi simțit „timorată”, iar pozele ar fi ieșit sub așteptări.

Dinu Maxer, despre relația sa cu Nicoleta Luciu
Dinu Maxer[Sursa foto: Captură YouTube]

Mulți ar zice că din cauză că am acceptat să pozeze în Playboy (n.r.

– s-au despărți). Cred că e momentul să-i dau o replică lui Boerescu, care a scris în cartea lui și a avut ceva cu mine. Când a avut Nicoleta prima ședință foto (n.r. – în Playboy), odată ce eu mi-am dat acceptul la ședința foto, am vrut să iasă ceva mișto. Mi-a zis (Boerescu): „Nu, tu nu vii”. Nicoleta a fost extrem de stresată, prima ședință a fost varză. Aveau politica lor. Ce m-a deranjat este că Silviu Boerescu a spus că am fost atât de gelos, încât nu am lăsat-o.
Exact invers. Eu mi-am dat acceptul, am vrut să iasă un editorial senzațional, eu nu m-am putut uita la editorialul ăla, eu știind cum e Nicoleta și cum a apărut. Efectiv nu mi-a plăcut. Îi făceam eu poze mai bune, în casă. Nu mi-a plăcut deloc… din cauză că a fost timorată ea…Plus că a fost o ședință foto „cu perdea”, nu s-a arătat tot. Am fost acuzat pe nedrept de el și chiar mă deranjează lucrul, a furnizat niște date false, dar nu am apărut în presă pentru că eram căsătorit cu Deea și nu mi-am permis să vorbesc de cealaltă relație.”
, a declarat Dinu Maxer, la emisiunea  Cristinei Șișcanu