Gigantul Facebook a anunţat că îşi schimbă numele în "Meta", ca parte a unui proces de rebranding.
Mark Zuckerberg, fondatorul şi CEO-ul Facebook, a anunţat că numele companiei sale a fost schimbat în Meta. Acest nume este inspirat din "Metaverse", o iniţiativă care urmăreşte dezvoltarea reţelelor sociale în zona de realitate virtuală.
Ce este Meta şi ce semnificaţie are
Ce este cel mai important pentru utilizatori este că aplicaţia Facebook îşi va păstra numele, la fel şi celelalte platforme de sub umbrela companiei, precum WhatsApp şi Instagram. Doar compania îşi va schimba numele, din Facebook în Meta. Acest rebranding este asemănător cu ceea ce a făcut compania care deţine Google, care şi-a schimbat numele în Alphabet, în 2015. "Facebook este un brand iconic de socializare, dar pur și simplu nu reprezintă tot ceea ce facem astăzi, darămite în viitor", a declarat Mark Zuckerberg.
Planul lui Zuckerberg este de a se extinde dincolo de platformele de social media. Gigantul Meta se va concentra pe metaverse şi mai puţin pe aplicaţiile de socializare. Ţelul este crearea şi dezvoltarea de noi tehnologii în domeniul realităţii virtuale. Totuşi, utilizatorii Facebook, WhatsApp şi Instagram nu vor fi afectaţi de această schimbare. "Facebook pur și simplu nu cuprinde tot ceea ce facem. Construirea aplicațiilor noastre de social media va fi întotdeauna un accent important pentru noi.
Fondatorul Facebook a explicat şi de ce a ales numele Meta pentru compania sa.