Cântăreața și actrița Olivia Rodrigo a revenit în fruntea Billboard 200 cu albumul „Sour”. Câte vânzări a avut LP-ul?!
Billboard 200 clasifică cele mai populare albume din Statele Unite pe parcursul unei săptămâni, pe baza consumului multimetric, care include vânzarea de copii fizice ale discurilor și single-urilor. După ce a fost vândut în SUA în 133.000 de unităţi, o creştere cu 133%, Olivia Rodrigo a revenit în fruntea Billboard 200 cu albumul „Sour”, lansat pe 20 august.
De asemenea, LP-ul artistei a fost vândut în 76.000 de copii vinil, fiind a doua cea mai bună săptămână pentru un album în acest format de la începutul contorizării electronice a acestor vânzări de către MRC Data, în 1991.
Albumul Sour- Olivia Rodrigo
Cu 81.000 de unităţi, rapperul Trippie Redd a obţinut a şasea prezenţă consecutiv în top 5, după ce albumul „Trip at Knight” a debutat pe locul al doilea.
Album: Trippie Redd- Trip at Knight
După relansarea albumului în variantă deluxe , cu nouă piese în plus, „SoulFly” al rapperului Rod Wave a urcat 35 de poziţii în clasament, motiv pentru care s-a clasat pe poziția a treia. În ultima săptămână, LP-ul a fost vândut în 62.000 de unităţi.
Album: Rod Wave- SoulFly
Top 10 al Billboard 200 este completat de cântăreaţa rap Doja Cat şi „Planet Her”, Lorde, „Solar Power”, Billie Eilish cu „Happier Than Ever”, The Kid LAROI cu „F*ck Love”, Tomorrow X Together cu „The Chaos Chapter: Freeze”, Morgan Wallen cu „Dangerous: The Double Album” şi de Aaliyah cu „One In a Million” (1996), relansat.