Un bărbat a dat în judecată o companie care produce băuturi energizante din cauza sloganului considerat înșelător! Supărat că produsele „nu îi dau aripi”, acesta a ajuns în instanță și a câștigat 13 milioane de dolari

Motivul pentru care un bărbat a dat în judecată Red Bull, celebra companie care produce băuturi energizante

Un bărbat a dat în judecată o companie care produce băuturi energizante și a câștigat 13 milioane de dolari 

Judecătorii i-au dat câștig de cauză bărbatului care a dat în judecată o companie producătoare de băuturi energizante din cauza publicității înșelătoare.

Un bărbat a dat în judecată Red Bull, celebra companie care produce băuturi energizante, considerând că sloganul „Red Bull îți dă aripi” este înșelător. În lumea publicității, puține sloganuri au ajuns la fel de cunoscute ca acesta, însă reclamantul susține că nu reflectă cu adevărat beneficiile aduse de produse, care sunt similare, de fapt, celor oferite de o cafea obișnuită. Judecătorii i-au dat câștig de cauză, astfel că bărbatul a încasat o sumă impresionantă de bani. Iată ce decizie a luat compania ulterior.

Citește și: Soția lui Igor Cuciuc își strigă durerea în mediul online: „Vă rog din suflet...” Ce are de spus despre pericolele la care sunt expuși copiii: „Să nu lăsăm această tragedie să se mai repete”

Un bărbat a câștigat 13 milioane de dolari în urma unui proces cu Red Bull

În 2013, un bărbat pe nume Benjamin Careathers, din Statele Unite ale Americii, a dat în judecată compania Red Bull, susținând că sloganul acesteia crea așteptări false cu privire la efectele băuturilor energizante pe care le producea. El nu se aștepta să îi crească aripi la propriu, însă considera că reclamele sugerau beneficii extraordinare, care în realitate nu erau atât de puternice pe cât se promitea.

Atunci când Benjamin Careathers a descoperit ce cantitate de cofeină conțineau, de fapt, produsele Red Bull, dar și faptul că aceasta era mai mică decât cea dintr-o ceașcă obișnuită de cafea a decis să meargă în

fața instanței. Procesul viza modul în care percepția consumatorilor este influențată de sloganuri exagerate care, deși simbolice, afectează deciziile de cumpărare. 

La o audiere, un judecător i-a dat dreptate lui Careathers: „Astfel de conduite și practici arată că publicitatea și marketingul companiei nu sunt doar „exagerate”, ci sunt înșelătoare și frauduloase și, prin urmare, pasibile de acțiune în justiție”.

Citește și: Val de reacții după ce Andreea Bostănică s-a fotografiat cu o actriță celebră: „Nu e doar frumoasă pe exterior, ci și pe interior”. Influencerița a izbucnit în lacrimi când a văzut-o pe vedetă

Compania producătoare de băuturi energizante a acceptat să despăgubească foștii clienți în urma pierderii procesului

În urma procesului s-a concluzionat că sloganul „Red Bull îți dă aripi” nu reflectă, de fapt, efectele reale ale băuturilor energizante. La vremea respectivă, compania a fost de acord să despăgubească clienții din SUA care au cumpărat produsele pe care le produce între anii 2002 și 2014. Astfel, orice persoană care declara că a achiziționat o doză de Red Bull putea primi între 10 și 15 dolari sau produse de aceeași valoare, fără să prezinte o dovadă în acest sens.

„Red Bull susține că modul în care și-a promovat și etichetat produsele a fost întotdeauna veridic și exact și neagă orice încălcare a legii”, a transmis compania în urma procesului.