Stiri

Totul despre cele mai în vogă articole vestimentare din 2020. Care sunt tendințele și cum au luat naștere

Anna Roman
Moda românească este diversă și plină de suprize. În fiecare sezon trendul ne surprinde pe fiecare dintre noi și ne aduce un plus de valoare prin ceea ce ne propune.

Anna Roman prezintă secretele din spatele ideilor geniale prin care reușește să creeze articole vestimenatre unice și diferite, dar și despre secretele unui bussines de succes.

Cum a luat naștere pasiunea pentru domeniul designului vestimentar?

Anna Roman: Pentru mine totul a început de la pasiune și s-a transformat apoi în afacere. Am pornit prin a fi model pentru multe branduri locale cunoscute și mi-am dat seama că îmi place cu adevărat acest domeniu. Mai apoi, cumva a fost o nevoie pentru mine inițial de a crea un brand de lenjerie, deoarece nu îmi plăcea ceea ce găseam în magazine. Prima dată Anna Roman Brand a creat doar lenjerie intimă și pijamale de noapte pentru femeile care căutau și altceva. Iar mai apoi, am primit o invitație de a participa la unul dintre cele mai importante evenimente de modă din domeniu – Summer Fashion Gala, eveniment organizat de Manifesto Events și Alin Galatescu și am fost primul brand care a deschis prezentarea de modă multibrand. De acolo și până în prezent a fost un drum lung, câteodată greu, câteodată ușor, însă plin de pasiune.

Ce sfaturi importante ai primit la începutul carierei?

Anna Roman: Cel mai important sfat a fost să nu mă las descurajată de eșecuri și să merg mai departe, încercând să învăț din toate experiențele cât mai mult. Cred că e cel mai bun sfat pe care poți să îl oferi sau îl dai mai departe pentru că se potrivește în orice domeniu, nu doar la cel al modei. 

Anna Roman

Cum ți-ai selectat piața?

Anna Roman: Îmi place ideea de unicat, este foarte greu să faci zilnic tipare noi. Asta mi-a adus un plus la imagine, pe lângă calitate și corectitudine. Clienții se selectează singuri. Sunt oameni care acceptă ideea de ,,eu nu le știu pe toate” și caută un specialist pentru nevoile lor.   

Cu ce se diferenţiază Anna Roman Brand faţă de alte branduri pe care le găsim pe piaţa românească în momentul de faţă?

Anna Român: Fiecare este unic în felul lui, nu pot să spun că mă diferențiez într-un anumit fel! Dar așa cum am spus și mai sus, cred că orice brand care activează în domeniul modei poate să reușească pe termen lung doar dacă pune foarte mare accent pe calitate. 

Anna Roman

Ce planuri de viitor ai?

Anna Roman: Îmi doresc să creștem pe an ce trece. Așa cum la începutul acestui business nu îmi imaginăm că pot să am în spate un atelier, o chirie și câțiva angajați, astăzi toate acestea se întâmplă și am crescut încet, dar sigur. Îmi doresc că în 5 ani de zile să am cel puțin un magazin într-un centru comercial sau pe un bulevard cu istorie din București și de ce nu, poate peste 10 ani să duc acest brand și peste granițele țării.