Stiri

Știrile Kanal D, de weekend, primul loc în țară

Știrile Kanal D, de weekend, primul loc în țară
Știrile Kanal D, de weekend, primul loc în țară [Sursa foto: Captură KANAL D]
Știrile Kanal D de sâmbătă, de la ora 12:00, au plasat Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor din România.

Grupajul informativ, prezentat de Cristina Dorobanțu, a poziționat stația Kanal D pe primul loc în audiente, la nivel Național.

Conform datelor furnizate de Kantar Media, în intervalul de difuzare 12:00 -13:00, Kanal D a fost lider de piață, cu 2.1 puncte de rating și 13,7% cota de piață, pe targetul Național.

Materialele prezentate în cadrul grupajului informativ Kanal D de sâmbătă au fost urmărite de o medie de 368.000

de români din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării. Minutul de aur, atins la 12:59, a adunat în fața micilor ecrane 457.000 de telespectatori. 

Citeste si: Ce a făcut Dan Negru după ce a aflat că s-a ieftinit motorina cu 50 de bani: "Am pus și eu motorină de 1,4 lei!" Cum i-a comentat un fan decizia

„Jocul cuvintelor cu Dan Neagru”; Kanal D, lider de audienta, in tara si la orase, cu un quiz show pentru intreaga familie 

 Kanal D a fost lider de audienta vineri seara, cu emisiunea cu si despre cuvinte, inregistrand 5,4% Rating si 19,3% cota de piata pe targetul National, si 5,6% Rating si 20,2% cota de piata pe All Urban.  

„Jocul cuvintelor cu Dan Neagru”; Kanal D, lider de audienta, in tara si la orase, cu un quiz show pentru intreaga familie 
„Jocul cuvintelor cu Dan Neagru”; Kanal D, lider de audienta, in tara si la orase, cu un quiz show pentru intreaga familie [Sursa foto: Captură KANAL D]

Aproape un milion de telespectatori din intreaga tara (958.000) au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, quiz show-ul prezentat de Dan Negru, iar in minutul de aur, inregistrat la 22:30, 1.560.000 de fani ai emisiunii erau cu ochii pe Kanal D.

De altfel, Kanal D a inregistrat audiente de top intreaga zi de vineri, statia plasandu-se pe locul doi in clasamentul televiziunilor, conform Kantar Media Romania, cu 2,2% Rating si 12,8% cota de piata la nivelul publicului din intreaga tara, si 1,9% Rating si 12,0% cota de piata in ceea ce priveste publicul de la orase.