Rapperul american Post Malone (Austin Richard Post), în vârstă de 30 de ani, a făcut senzație la Paris cu debutul său în lumea modei.
Artistul și-a lansat propriul brand vestimentar, Austin Post, printr-un show extravagant găzduit chiar în fosta reședință a legendarului Karl Lagerfeld, Hôtel de Bourdon – Maison Pozzo di Borgo.
Invitații au rămas cu gura căscată atunci când, în mijlocul defilării, unul dintre modele a apărut… călare pe un cal! Post Malone a vrut să ducă show-ul la un alt nivel și a completat atmosfera western servindu-le oaspeților Bud Light, berea care l-a însoțit ani la rând pe scenă și în backstage.
Colecția inaugurală, denumită „At First Light”, a fost prezentată ca o fuziune între influențele western texane și cultura ranch-urilor din sud-vestul american. Comunicatul oficial a descris sursele de inspirație: „de la rădăcinile din Texas până la munții din Utah, cu accente de ranch culture, turcoaz, cizme, denim și experiențe de lux acumulate prin muzică.”
@voguemagazine You read that correctly! #PostMalone has entered the #fashion space and debuted his first collection this evening with a fashion show in #Paris ♬ original sound- Vogue
Pentru încălțăminte, Post Malone a colaborat exclusiv cu brandul texan Lucchese Bootmaker, cunoscut pentru cizmele sale cowboy de lux.
Pentru marele eveniment, starul a optat pentru un look all denim – geacă și jeans într-o nuanță deschisă, completate de o pălărie cowboy ivoire, cizme maro și ochelari aviator cu lentile colorate.
Nu este prima dată când Post Malone atrage atenția în modă. În august, artistul a fost protagonistul unei campanii pentru brandul lui Kim Kardashian, SKIMS, unde a pozat în boxeri camuflaj, arătându-și spectaculoasa transformare fizică după pierderea în greutate.
Artistul a povestit pentru GQ cum a descoperit halatul Cotton Duvet Robe de la SKIMS și cât de mult l-a folosit în serile reci din Utah: „Era probabil cel mai confortabil lucru pe care l-am purtat vreodată.”