• Aiud 95.2
  • Alba-Iulia 99.7
  • Bacău 88.8
  • Bârlad 104.9
  • Bistrița 97.3
  • Botoșani 91.1
  • Brașov 91.9
  • București 88.0
  • Buzău 96.7
  • Câmpeni 96.2
  • Câmpina 88.6
  • Cluj-Napoca 101.5
  • Constanța 96.9
  • Craiova 92.0
  • Focșani 95.3
  • Piatra Neamț 102.3
  • Ploiești 88.3
  • Râșnov 104.5
  • Sibiu 88.4
  • Sinaia 103.6
  • Tg. Mureș 106.4
  • Timișoara 93.9
  • Tulcea 91.4
Actualitate

Povestea care a transformat Estée Lauder într-un simbol al frumuseții

Povestea care a transformat Estée Lauder într-un simbol al frumuseții
Astăzi este un brand care reprezintă frumusețea și grija de sine, dar acum 100 de ani era numele unei femei cu visuri mărețe.

De la o simplă idee la un imperiu global, povestea Estée Lauder este una de care ne inspira pe toți.

Cum a început Estée Lauder

Estée Lauder (Josephine Esther Mentor) s-a născut într-o familie de imigranți evrei în Queens New York în 1908. Tatăl ei a fost proprietarul unui magazin de feronerie, iar mama ei era o femeie frumoasă și îngrijită. Se spune că interesul ei pentru comerțul cu amănuntul a fost stârnit de faptul că își ajuta tatăl cu vitrinele magazinului, însă adevărata ei vocație a venit atunci când unchiul ei, John Shotz, chimist, a venit să stea cu familia.

Acesta a învățat-o să își curețe fața cu uleiuri în loc de săpunuri dure și i-a arătat formula sa pentru o cremă de piele, pe care o prepara într-o magazie din curtea casei lor, despre care Estée a declarat că este „una care, în mod magic, te parfuma dulce și îți făcea fața să se simtă ca mătasea”. A numit-o Super-Rich All Purpose Creme și a început să o vândă colegelor la școală.

În 1946, alături de soțul ei, Joseph Lauder, Estée a fondat compania care avea să-i poarte numele. La acea vreme, industria cosmeticelor era dominată de câteva nume mari, iar intrarea pe piață nu era deloc ușoară. Totuși, Estée a avut o abordare diferită: a pus accent pe calitatea produselor și pe marketingul personalizat. Ea credea cu tărie în puterea contactului direct cu clientul și a fost printre primele care au oferit mostre gratuite pentru a convinge consumatorii de eficiența produselor sale.

Primul succes major a venit odată cu lansarea "Youth-Dew", un ulei de baie parfumat care putea fi folosit și ca parfum. Acesta nu doar că a revoluționat modul în care femeile foloseau parfumurile, dar a transformat Estée Lauder într-un nume recunoscut într-un timp record.

Câteva curiozități despre femeia Estée Lauder

În primii ani de viață, Estée a aspirat să devină actriță, deoarece simțea că „actrițele sunt întruchiparea frumuseții”. A avut chiar și o scurtă carieră pe scenă, apărând în câteva producții la Cherry Lane Theatre din New York. Dar, în cele din urmă, a descoperit că actoria nu era la fel de satisfăcătoare pentru ea ca dezvoltarea de soluții pentru îngrijirea pielii și ajutarea femeilor să se simtă mai frumoase, afirmând: „Am vrut să-mi văd numele în lumini, dar am fost dispusă să mă mulțumesc cu numele meu pe un borcan”.

În 1946, Estée și-a lansat oficial compania de frumusețe cu patru produse de bază: The Cleansing Oil, The Creme Pack, Super-Rich All Purpose Creme a unchiului ei și The Skin Lotion. În primele zile ale companiei, Estée și soțul ei, Joseph, fabricau ei înșiși cremele de îngrijire a pielii în bucătăria unui fost restaurant și apoi livrau manual produsele clienților lor. Ea a călătorit în jurul orașului New York la saloane de coafură și hoteluri efectuând machiaje pe femei și punând, la propriu, produsele în mâinile lor.

Filosofia ei de marketing a fost rezumată în celebrul ei citat: „telephone, telegraph, tell-a-woman”, care este la fel de relevant astăzi, în era social media, cum era în anii 1940. A fost o adevărată vizionară, recunoscând valoarea marketingului din gură în gură. Știa că, pentru a face o vânzare, trebuia să atingi clientul, să-i arăți rezultate reale și să-i explici ce face produsul. Ea a fost pioniera consultațiilor personale de înfrumusețare și a conceptului de „Cadou la cumpărare” - două strategii care sunt acum utilizate pe scară largă în marketingul frumuseții.

Astăzi, moștenirea Estée Lauder este mai vie ca niciodată. Compania pe care a fondat-o continuă să fie lider în industria cosmeticelor, iar valorile sale fundamentale – calitatea, inovația și respectul pentru consumatori – rămân neschimbate.

Produsele acestui brand de frumusețe iubit în întreaga lume sunt renumite datorită combinației de inovație, calitate superioară și atenție la detalii. De departe, cel mai faimos produs este serul Advanced Night Repair, formulat cu tehnologia Chronolux pentru a repara pielea pe timpul nopții, reducând vizibil semnele de îmbătrânire.

De asemenea, Double Wear Stay-in-Place Foundation, un fond de ten legendar, cunoscut pentru rezistența sa impresionantă de până la 24 de ore. Are acoperire medie spre mare și un finisaj natural mat. Rujurile Estée Lauder sunt cunoscute pentru textura lor cremoasă, pigmentarea intensă și confortul pe buze, iar cremele pentru ten conțin extracte naturale și tehnologii avansate de producție, pentru rezultate rapide și de durată.