• Aiud 95.2
  • Alba-Iulia 99.7
  • Bacău 88.8
  • Bârlad 104.9
  • Bistrița 97.3
  • Botoșani 91.1
  • Brașov 91.9
  • București 88.0
  • Buzău 96.7
  • Câmpeni 96.2
  • Câmpina 88.6
  • Cluj-Napoca 101.5
  • Constanța 96.9
  • Craiova 92.0
  • Focșani 95.3
  • Piatra Neamț 102.3
  • Ploiești 88.3
  • Râșnov 104.5
  • Sibiu 88.4
  • Sinaia 103.6
  • Tg. Mureș 106.4
  • Timișoara 93.9
  • Tulcea 91.4
Stiri mondene

Lovitura de grație pe care o pregătește celebrul producător al păpușilor Labubu. Pop Mart lansează bijuterii decorate cu personaje emblematice precum Labubu, Molly şi Skullpanda

Pop Mart lanseaza bijuterii cu Labubu
Pop Mart, lovitura pe piata! Lanseaza bijuterii Labubu
Producătorul de jucării ”blind box” Pop Mart, cunoscut pentru succesul internaţional al personajului său Labubu, a deschis vineri primul magazin de bijuterii în Shanghai, sub noul brand Popop.

Noul concept vizează extinderea universului Pop Mart dincolo de jucării, oferind accesorii precum brăţări, inele şi coliere decorate cu personaje emblematice precum Labubu, Molly şi Skullpanda.

Preţurile încep de la aproximativ 350 de yuani (≈45 EUR) pentru pandantive sau inele simple şi ajung până la 2699 de yuani pentru coliere cu modele metalice detaliate. Majoritatea pieselor se vând sub pragul de 1.000 de yuani.

Citește și: Ce se ascunde în spatele nebuniei globale cu papușa Labubu. Vedete care au fost surprinse cu o Labubu

În ciuda încetinirii consumului intern în China, cauzate de criza imobiliară şi economia lentă, Pop Mart se bucură de cerere constantă atât local, cât şi pe pieţele internaţionale. Acţiunile companiei au crescut cu peste 200% în 2025.

Cine este creatorul Labubu?
Cum și-a construit creatorul Labubu averea de milioane de dolari? [Sursa foto: Hepta/ Instagram/ Radio Impuls ]

Zhang Zhanming, un investitor din Chongqing care deţine acţiuni Pop Mart în valoare de 100 de milioane de yuani, a participat la inaugurare pentru a evalua potenţialul extinderii. ”Cred că Pop Mart are toate şansele să devină versiunea chineză a Disney,” a declarat el, estimând o dublare a capitalizării bursiere de la actuala evaluare de 45,65 miliarde de dolari.

Pentru consumatori, bijuteriile Popop adaugă o dimensiune de ”consum emoţional”, oferind produse accesibile, dar cu impact vizual şi afectiv. Fang Ke, o clientă de 35 de ani, şi-a cumpărat o brăţară Labubu de 699 yuani pentru a-şi face un cadou de ziua ei: ”Îmi place de mult Pop Mart – are culori vii şi un impact vizual puternic. Şi fiicei mele îi place!”

Cine este Kasing Lung?
Kasing Lung este artistul care a creat păpușa Labubu, devenită un fenomen la nivel global [Sursa foto: Instagram]

Citește și: Cine este Kasing Lung, creatorul păpușii Labubu? Povestea și averea impresionantă a artistului care a transformat un personaj neobișnuit într-un fenomen global

În această săptămână, un eveniment din Beijing a stabilit un nou record: o figurină Labubu în mărime naturală a fost vândută la licitaţie pentru 1,08 milioane de yuani, semn al tranziţiei jucăriilor Pop Mart din zona de trend în cea de obiecte de colecţie.

Păpușile Labubu au declanșat o adevărată isterie la nivel global
Motivul pentru care sunt atât de apreciate păpușile Labubu [Sursa foto: Radio Impuls ]