Mașinile de lux ale regretatului Felix Baumgartner au fost scoase la vânzare. Iată cât costă acestea.
La trei luni după ce Felix Baumgartner s-a stins din viață subit în urma unui accident cumplit cu parapanta, familia acestuia a scos la vânzare câteva dintre mașinile sale de lux. Bolizii, cu performanțe impresionante și kilometraj redus, pot fi achiziționați acum de către pasionații de mașini. Iată cât costă aceștia.
Cât costă mașinile scoase la vânzare din colecția lui Felix Baumgartner?
Felix Baumgartner a lăsat în urmă o colecție impresionantă de mașini de lux. La trei luni de la decesul celebrului parașutist austriac, familia a scos la vânzare câteva dintre acestea.
Prima mașină din colecția lui Felix Baumgartner este un Lamborghini Huracán Sterrato, ediție limitată, cu o putere de 610 CP și tracțiune integrală. Aceasta poate accelera de la 0 la 100 km/h în doar 3,4 secunde și este vândută la prețul de 346.395
de euro. Cea de-a doua mașină este un McLaren 620R alb din anul 2020. Costul său este de 351.808 euro. Ultima mașină scoasă la vânzare de familia sportivului este un Mercedes G500 modificat de Brabus, cu 500 CP. Acesta este listat la 211.085 de euro.
Care este cauza morții lui Felix Baumgartner?
Felix Baumgartner s-a stins din viață după ce s-a prăbușit cu parapanta într-o stațiune turistică din Italia. La momentul respectiv s-a spus că iubitul Mihaelei Rădulescu ar fi murit din cauza unui infarct sau pentru că parapanta ar fi avut probleme tehnice. Totuși, procurorii au respins aceste ipoteze și în urmă cu doar câteva săptămâni au stabilit ce s-a întâmplat, de fapt, în ziua tragediei.
Potrivit procurorului Raffaele Iannella, Felix Baumgartner ar fi murit din cauza unei erori umane. Acesta ar fi pierdut din altitudine în timpul coborârii în spirală și nu a mai reușit să controleze parașuta. Chiar dacă acesta avea o parașută de rezervă, el suferise deja o fractură de coloană și leziuni incompatibile cu viața, potrivit cancan.ro.
„ Accidentul s-a datorat exclusiv unei erori umane. Parapanta era în stare perfectă și nu avea defecte. A existat o pierdere rapidă de altitudine în timp ce începea o coborâre în spirală, iar Baumgartner nu a putut conduce parașuta pentru a ieși din spirală. Nu a reușit să aplice tehnica corectă pentru a recâștiga controlul. Acest lucru a dus la pierderea controlului asupra aeronavei și la incapacitatea de a ieși din spirală”, a spus procurorul italian.