Stiri

Emisiunea „Asta-i România”, de la Kanal D, a primit premiul pentru “Cea mai populară emisiune de reportaje”, în cadrul Brand Excellence 2022 Hall of Fame

Emisiunea „Asta-i România”, de la Kanal D, a primit premiul pentru “Cea mai populară emisiune de reportaje”, în cadrul Brand Excellence 2022 Hall of Fame
Emisiunea „Asta-i România”, de la Kanal D, a primit premiul pentru “Cea mai populară emisiune de reportaje” [Sursa foto: Kanal D ]
„Asta-i România”, de la Kanal D, a primit premiul pentru „Cea mai populară emisiune de reportaje”

Emisiunea “Asta-i România!”, difuzată de Kanal D, a fost premiată aseară pentru “Cea mai populară emisiune de reportaje”, în cadrul  Brand Ecellence 2022 – Hall of Fame, eveniment prestigios organizat de “Business Arena”. Distincția a revenit prezentatorului emisiunii, Mihai Ghiță, pentru reflectarea cu onestitate și sensibilitate a celor mai diverse aspecte din societatea românească.

Faptul că reușim să spunem povestea acestei țări, de atâția ani, prin reportajele de la  <Asta-i România!>, e o mare onoare pentru noi.

Le mulțumesc și celor care au creat o comunitate în jurul brand-ului <Asta-i România!>; ajută oamenii, construiesc case, scot copii din sărăcie... Am avut norocul să am o televiziune atât de puternică în spate, care să ne dea șansa să spunem poveștile , a spus Mihai Ghiță.

Emisiunea „Asta-i România”, de la Kanal D, a primit premiul pentru “Cea mai populară emisiune de reportaje”,  în cadrul Brand Excellence 2022 Hall of Fame
Emisiunea „Asta-i România”, de la Kanal D, a primit premiul pentru “Cea mai populară emisiune de reportaje”[Sursa foto: Kanal D ]

 „Asta-i România!”, un format original Kanal D, este una dintre cele mai iubite și apreciate emisiuni de reportaje  și un brand în sine prin  abordarea jurnalistică, prin modul în care înfățișează România, în cele mai diverse aspecte ale ei.

Cu o tradiție puternică în recunoașterea și încurajarea excelenței, “Business Arena” celebrează, prin evenimentul, devenit tradiție, “Brand Excellence Hall of Fame”, inovația, inventivitatea, perseverența acelor companii și oameni care construiesc brand-uri puternice, inspiraționale.