• AIUD 95.2
  • ALBA IULIA 99.7
  • BACAU 88.8
  • BARLAD 104.9
  • BISTRITA 97.3
  • BOTOSANI 91.1
  • BRASOV 91.9
  • BUCURESTI 88.0
  • BUZAU 96.7
  • CAMPENI 96.2
  • CAMPINA 88.6
  • CLUJ NAPOCA 101.5
  • CONSTANTA 96.9
  • CRAIOVA 92.0
  • FOCȘANI 95.3
  • PIATRA NEAMT 102.3
  • PLOIESTI 88.3
  • RASNOV 104.5
  • SIBIU 88.4
  • SINAIA 103.6
  • TARGU-MUREȘ 106.4
  • TIMISOARA 93.9
  • TULCEA 91.4
Divertisment

Brăţara, element central în cel mai mare experiment social televizat: “Insula de 1 milion”

Insula de 1 milion kanal d romania
Kanal D va rescrie modalitatea de a face reality-show cu un format inspiraţional, în care inteligenţa socială devine cel mai valoros aliat al concurenţilor

“Insula de 1 milion”, cel mai mare experiment social televizat, pe care Kanal D îl va oferi publicului său, reprezintă un nou pas în materie de formate revoluţionare de aventură, pe piaţa media autohtonă. Super show-ul de la Kanal D (în original: “Million Dollar Island”) face diferenţa şi prin mecanismul inedit prin care participanţii îşi pot îndeplini cele mai îndrăzneţe visuri.

50 de concurenţi cu profesii, vârste, pasiuni diferite vor intra într-o competiţie individuală pentru cea mai mare miză pusă în joc de o televiziune din România, 1.000.000

de lei. “Insula de 1 milion” duce la un alt nivel modalitatea de a face reality show, pe o insulă pustie, unde regulile sociale trebuie inventate şi unde prietenia şi inteligenţa socială sunt cei mai buni aliaţi.

50 de concurenţi şi 50 de brăţări ce valorează împreună 1.000.0000 de lei

La intrarea în concurs fiecare concurent va primi o brăţară în valoare de 20.000 de lei. Cele 50 de brăţări valoarează împreună 1.000.000

de lei, miza uriaşă a competiţiei. Obiectivul concurenţilor este acela de a aduna cât mai multe brăţări pe parcursul concursului.

Brăţara este element central al competiţiei nu numai prin valoarea sa financiară, ci şi prin puterea ei simbolică. Brăţara este sinonimă cu reuşita şi cu puterea prieteniei pentru că toţi concurentii îşi pot spori “averea” pe măsură ce înaintează în concurs în două moduri: fie câştigând brăţări în diferite probe, ce le pun la încercare condiţia fizică, anduranţa, viteza de reacţie, inteligenţa, fie “moştenind” brăţările de la concurenţii care vor părăsi competiţia pe parcurs.

Cu cât dezvoltă relaţii mai apropiate, de încredere, prietenie, alianţe, cu atât au mai multe şanse de a avansa în concurs.

Numarul brăţărilor de pe mână este aşadar direct proporţional cu succesul de care un concurent se bucură în cadrul probelor, dar şi cu modul în care a ştiut să îşi apropie alţi concurenţi.

La “Insula de 1 milion”, alianțele înseamnă totul, iar prieteniile valorează o avere. Mai multe informaţii despre mecanismul show-ului vor fi oferite în perioada următoare prin intermediul comunicatelor de presă şi al materialelor publicate şi difuzate pe proprietăţile Dogan Media.