• Aiud 95.2
  • Alba-Iulia 99.7
  • Bacău 88.8
  • Bârlad 104.9
  • Bistrița 97.3
  • Botoșani 91.1
  • Brașov 91.9
  • București 88.0
  • Buzău 96.7
  • Câmpeni 96.2
  • Câmpina 88.6
  • Cluj-Napoca 101.5
  • Constanța 96.9
  • Craiova 92.0
  • Focșani 95.3
  • Piatra Neamț 102.3
  • Ploiești 88.3
  • Râșnov 104.5
  • Sibiu 88.4
  • Sinaia 103.6
  • Tg. Mureș 106.4
  • Timișoara 93.9
  • Tulcea 91.4
Stiri

Marea mutare pregătită de Netflix. Nimeni nu s-a gândit că gigantul american va lua o astfel de decizie

Netflix a pregătit o mutare istorică legată de platforma sa de streaming, la care nimeni nu se aştepta.
[Sursa foto: Facebook ]
Netflix a pregătit o mutare istorică legată de platforma sa de streaming, la care nimeni nu se aştepta.

 Cea mai mare platformă de streaming din lume, cu peste 200 de milioane de subscriberi, a pregătit o mutare neaşteptată pentru foarte multă lume.

Ce mutare a pregătit Netflix, pentru a-şi învinge competitorii de pe piaţă

 Netflix pare să fie de fiecare dată cu un pas în faţa rivalilor săi, Disney Plus, HBO Max sau Apple TV Max. Gigantul american a luat o decizie fără precedent pe piaţa platformelor de streaming.

Pe lângă filme şi seriale, Netflix le va oferi clienţilor săi şi jocuri video. Din câte se pare, jocurile vor fi disponibile în primă fază doar pe telefonul mobil. Planul a fost confirmat oficial din interiorul companiei, iar noua opţiune de pe Netflix va fi disponibilă de anul viitor.

 Cei de la Netflix chiar vor să dea lovitura cu această mutare, pentru care l-au "furat" de la Facebook pe Mike Verdu, fostul şef de conţinut şi jocuri de realitate virtuală şi augmentată al reţelei de sociaizare.

Verdu va ocupa funcţia de vicepreşedinte al departamentului de game development. În trecut, acesta a ocupat funcţia de preşedinte şi la Electronic Arts, una dintre cele mai mari companii de pe piaţa jocurilor video. Deşi investiţia pentru acest plan va fi uriaşă, se pare că Netflix nu va cere bani în plus pentru jocurile video.

Netflix a pregătit o mutare istorică legată de platforma sa de streaming, la care nimeni nu se aştepta.

 Această idee a prins contur în pandemie, când numărul de clienţi ai platformei de streaming a explodat pur şi simplu.

Lumea a stat mult mai mult în case, iar numărul de abonamente a crescut până la 206 milioane, în întreaga lume. Însă după ce restricţiile s-au mai relaxat, numărul de abonamente a stagnat, ceea ce le-a dat de gândit celor de la Netflix. Prin implementarea de jocuri video în platforma de streaming, cei de la Netflix încearcă de fapt să îşi securizeze baza de clienţi şi de abonamente lunare, dar şi să atragă plătitori noi.