Un bărbat a divorțat din cauza facturilor la electricitate: ”Veneam acasă şi îi reproşam că sunt luminile aprinse”. Erau căsătoriți de 35 de ani

Bryn Lawson provine din Sydney, Australia, are 55 de ani și s-a războit cu una dintre cele mai mari companii energetice din Australia, AGL. Bărbatul a acuzat campania de electricitate că a folosit greșit numerele, iar factura a ajuns la prețul de 833 de dolari. Omul susține că a fost suprataxat de companie, iar facturile greșite l-au „ distrus ” și l-au costat căsnicia. El și soția lui erau căsătoriți de 35 de ani, însă între cei doi au fost mai multe momente tensionate din cauza facturilor de energie electrică, asta pentru că bărbatul îi reproșa soției sale că ține luminile mereu
Un bărbat a divorțat din cauza facturilor la electricitate[Sursa foto: Captură video]
”Remediați, AGL. Adună-ți mizeria și repară lucrurile, prietene. Te urmăresc, AGL, încetează să mă înfurii. Face parte din distrugerea căsătoriei mele cu soția mea, de 35 de ani.
Un bărbat a divorțat din cauza facturilor la electricitate[Sursa foto: Nine]
Soția l-a părărsit, facturile uriașe i-au rămas fidele
Reîntors la liniștea de burlac, bărbatul a decis să adopte un stil de viață minimalist, cu economie la utilități. După ce soția lui Bryan a plecat de acasă, facturile erau la fel, mari, așa că la un moment dat, bărbatul a fost nevoit să ia chiar și măsuri extreme. Australianul a refuzat să pornească încălzirea toată iarna, în ciuda temperaturilor aproape de îngheț.
Compania AGL a declarat pentru A Current Affair că își cere scuze pentru experiența clientului, că se angajează să rezolve problemele acestuia și i-a oferit și niște compensații. Ulterior, însă, greșelile tot s-ar fi repetat. Australianul își dorește să întrerupă de tot curentul și vrea să-și monteze panouri solare.