Stiri

Netflix va introduce reclame! Anunţ oficialul oficial al platformei de streaming

Netflix va introduce reclame
Netflix va introduce reclame
După ani în care a rezistat reclamelor pe platforma sa de streaming, Netflix le introduce în serviciul său.

A trecut mai puțin de o lună de când Netflix a anunțat încetinirea creșterii veniturilor și prima scădere a abonaților în peste un deceniu. Co-CEO-ul Netflix, Ted Sarandos, a confirmat joi că compania va începe să testeze un nivel de abonament susținut de reclame, la prețuri mai mici.

Citeste si: Filme şi seriale care apar pe Netflix în iulie 2022

Directorii Netflix au spus că intenționează să introducă nivelul publicitar în ultimele trei luni ale anului.

Confirmarea lui Sarandos vine în mijlocul unui an dificil pentru Netflix. Pe măsură ce concurența dintre serviciile de divertisment devine din ce în ce mai intensă, gigantul de streaming și-a pierdut abonați pentru prima dată într-un deceniu, s-a confruntat cu o reacție împotriva partajării parolelor și a concediat peste 150 de angajați (sau aproximativ 1,5% din forța de muncă globală).

Netflix va introduce reclame
Netflix va introduce reclame

Citeste si: Vești excelente pentru fanii seriei „365 zile”/ „365 Days”! S-a aflat când se va lansa partea a treia a filmului

Netflix a pierdut 200.000 de abonați în primele trei luni ale anului 2022

Netflix a pierdut 200.000 de abonați în primele trei luni ale anului 2022 și a estimat că vor avea pierderi mai mari într-o scrisoare a acționarilor din aprilie. Prețul acțiunilor companiei a scăzut cu peste 70% în acest an (comparativ cu scăderea de 21% a S&P 500), ștergând aproximativ 70 de miliarde de dolari din capitalizarea sa de piață și determinând acționarii să depună un proces în care susține că Netflix a indus în eroare investitorii cu privire la scăderea creșterii abonaților.

Netflix va introduce reclame
Netflix va introduce reclame

Acum, speranța de la Netflix este să genereze mai multe venituri prin adoptarea reclamelor. Și nu este singur. Concurenți precum Hulu și HBO Max oferă deja planuri bazate pe reclame care sunt mai ieftine decât serviciile lor fără reclame, în timp ce Disney+ a anunțat în martie că va lansa un nivel de abonament susținut de reclame la sfârșitul anului 2022.